Barion Pixel

Az ÜzletiKönyvek.hu a webáruház felületén süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer.
A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek.
Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.
További információért kérjük, olvassa el adatkezelési tájékoztatónkat.

Elfogadom
Menü
Ár:
4.970 Ft (4.733 Ft + ÁFA)

Tony Hsieh: Boldogság mint cégkultúra

Ár:
4.970 Ft (4.733 Ft + ÁFA)
Szerző: Tony Hsieh
Elérhetőség: Raktáron
Cikkszám: 9786150091587
Szerezhető hűségpontok: 25

Leírás és Paraméterek

A Zappos merészet álmodó vezérigazgatója elmeséli, hogyan vezetett addig példátlan sikerekhez a vállalati kultúra hangsúlyozása.

  •  Fizess 2000 dollárt az új alkalmazottaknak, hogy kilépjenek!  

  • Az egész céged maga legyen az ügyfélszolgálat, ne csak egy csapat azon belül!

  • Az első számú prioritásod a céges kultúra legyen!  

  • A vállalkozásod vezetéséhez alkalmazd a boldogságkutatások tudományos eredményeit!  

  • Az alkalmazottak fejlődését személyes és szakmai segítséggel egyaránt támogasd!  

  • Igyekezz megváltoztatni a világot!  

  • Ja, és keress pénzt! 

Őrülten hangzik?
Mindez a normál ügymenet része a Zappos.com nevű online kiskereskedelmi cégnél, ahol a bruttó értékesítési bevétel minden évben meghaladja az egymilliárd dollárt.
Tony Hsieh (a kiejtése: séj) 1999-ben 265 millió dollárért eladta a Microsoftnak a LinkExchange nevű vállalatot, amelynek társalapítója volt. Ezt követően csatlakozott a Zapposhoz tanácsadói és befektetői minőségben, majd végül ő lett a cég vezérigazgatója. 2009-ben a Zappos szerepelt a Fortune magazin legjobb 25 munkahelyet feltüntető toplistáján, majd ugyanebben az évben felvásárolta az Amazon — az ügylet becsült értéke a zárás napján meghaladta az 1,2 milliárd dollárt.
Első könyvében Tony az élete során a limonádés standtól a pizzázón és a LinkExchange-en át egészen a Zapposig és még tovább   megtanult különböző üzleti leckéket osztja meg az olvasóival. Végső soron azt mutatja meg, hogy a boldogságot szem előtt tartva hogyan növelhetjük a profitot, a szenvedélyt és a céltudatosságot mind az üzletben, mind pedig az életben.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írd meg a véleményedet!